Acest site utilizează cookie-uri pentru a oferi vizitatorilor săi o experiență mai bună de navigare și servicii adaptate intereselor fiecărui vizitator.
Dacă continuați să navigati pe site, presupunem că sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.
Mai multe informații  putți găsi în documentele Cookie Policy și Politica GDPR.

Breadcrumbs

Login Form

J2 Store Cart

Niciun produs în coș

Garanţie și Service

     Produsele achiziţionate de la firma noastră beneficiază de o garanţie de 2 ani în conformitate cu legislaţia română în vigoare privind calitatea produselor. Firma noastră asigură garanţia acestor produse în calitate de importator.

Garanţia se acordă fie prin înlocuirea produsului, fie prin repararea acestuia. Înlocuirea se face în limita stocului disponibil sau la reînnoirea stocului.

Garanţia se consideră nulă în cazul in care defecţia se datorează manipulării incorecte a produsului, a montării sau folosirii necorespunzătoare, sau care au fost cauzate de accidente sau a nerespectării instrucţiunilor de folosire.

Service

     În perioada garanţiei asigurăm service la sediul firmei noastre pentru produsele care s-au defectat.

 Produsele defecte vor fi trimise la adresa firmei noastre: 

    #ADRESASEDIU

 Rezolvarea problemelor legate de service se face în maxim 30 de zile de la primirea produselor .

Solicitarea garanţiei/service-ului

     În cazurile in care solicitaţi acordarea garanţiei sau trimiteţi produse către departamentul service, trebuie să prezentaţi urmatoarele documente:

  • copie după factura cu care s-a achiziţionat marfa
  • descrierea detaliată a defectului


     Firma noastră nu-şi asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deterioarea datelor cauzate de defecţiuni, singura noastră obligaţie fiind cea de a repara sau înlocui echipamentul defect (sau părţile acestuia).

Generalități:

Site-ul #WEBSITE, este o modalitate rapidă şi eficientă oferită de Operator, prin intermediul căruia se poate accesa oferta actualizată de produse şi se poate realiza o cumpărare rapidă fără a fi necesară deplasarea cumpărătorului la sediul operatorului. Operatorul webshop-ului, funcţional prin intermediul site-ului #WEBSITE este #NUMEFIRMA , cu sediul în #ADRESASEDIU , înmatriculată la ORC Harghita sub nr. #NRINREG , CUI #CUI .

Utilizarea webshopului implică acordul clientului cu privire la acceptarea termenilor şi condiţiilor generale prezentate, fiind aplicabile termenii şi condiţiile afişate pe site în momentul lansării comenzii. Operatorul îşi rezervă dreptul de a modifica condiţiile de accesare şi utilizare al site-ului, fără obligaţia unei notificări prealabile către terţe persoane. Accesarea site-ului şi lansarea unei comenzi va presupune acceptarea condiţiilor şi termenilor valabili în momentul lansării comenzii în cauză. Operatorul îşi rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienţii care prin contactele stabilite dovedesc a avea o atitudine comercială neadecvată, limbaj necivilizat sau au comenzi prealabile livrate şi refuzate.

#NUMEFIRMA este proprietarul webshopului, cu întregul conţinut al acestuia. Textele, imaginile, prezentările grafice şi elementele de webdesign incluzând dar nelimitându-se la simboluri, programe si alte elemente ale paginii web constituie proprietatea #NUMEFIRMA . sau al partenerilor contractuali al acestuia. Este interzisă utilizarea, reproducerea în orice formă şi cu orice scop a imaginii portalului sau ale elementelor prezentate fără consimţământul scris al #NUMEFIRMA . Utilizatorii sunt de acord în mod expres că folosirea acestui site şi cumpărarea produselor se face pe propriul risc. #NUMEFIRMA nu răspunde de conţinutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături (link) de pe acest site (legături de natura comercială sau publicitară). Răspunderea pentru aceste site-uri o poartă în întregime proprietarii şi/sau operatorii acestora.

Prin accesarea site-ului şi înscrierea cu scopul de a cumpăra prin intermediul acestei pagini, clientul ia la cunoştinţă că prin acesta se realizează o vânzare cumpărare între el şi vânzătorul, operatorul paginii. În această accepţiune termenii utilizaţi aici se definesc a fi:

Vânzător: operatorul paginii web, #NUMEFIRMA , cu sediul în #ADRESASEDIU , înregistrată în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Harghita sub nr. #NRINREG , având CUI #CUI .

Cumpărător: orice persoană fizică sau personă juridică care îndeplinind formalităţile şi condiţiile de înscriere, emite o Comandă de cumpărare prin intermediul paginii

Produs (sg), Produse (pl): selecţia cumpărătorului dintre produsele afişate de operator pe pagina web ofertate spre vânzare şi care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului. Oferta Vânzătorului cuprinde gama de produse afişate pe pagina webshop la un moment dat. Produsele sunt prezentate în forma în care se pun în comerţ, imaginile fiind exemplificative, Cumpărătorul având posibilitatea de a alege specificaţiile produsului selectat în funcţie de disponibilitatea stocului existent. #NUMEFIRMA îşi rezervă dreptul să modifice stocul şi specificaţiile produselor fără o notificare prealabilă. Specificaţiile produselor sunt cele comunicate de producător, pe care Vânzătorul le prezintă în forma comunicată, responsabilitatea pentru aceste descrieri prezentate pe site incumbând producătorilor.

Stoc: Vânzătorul va semnala la fiecare produs din gama de produse oferite prin intermediul imparwebshop dacă dispune sau nu momentan de acel produs în stocul său. Stocul produselor afişate se actualizează permanent pentru a fi cât mai reale, dar pot apărea discrepanţe între stocul real şi cel afişat. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a reactualiza stocul disponibil fără notificarea prealabilă al Cumpărătorului, punând diligenţele necesare pentru întregirea stocului cu produsele lipsă şi estimarea timpului necesar pentru disponibilitatea acestora spre vânzare. Dacă un produs nu se mai poate procura din cauza falimentului producătorului sau al furnizorului, scoaterii din producţie, scoaterii din comerţ pentru orice motiv, produsul respectiv va fi eliminat din oferta generală afişată de Vânzător. În cazul în care un produs comandat, livrat şi retrimis Vânzătorului pentru rezolvarea unor probleme garanţiale nu se poate remedia şi nu există produs identic pentru a fi schimbat pentru motivele arătate la alineatul anterior, Clientului se vor returna imediat sumele plătite pentru achiziţionarea acelui produs, fără alte despăgubiri. Limita maximă a obligaţiilor #NUMEFIRMA faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare al unui produs comandat, este valoarea sumelor încasate de de la acest client.

Comandă: document în format electronic transmis prin intermediul paginii web, ca formă de comunicare între Vânzător şi Cumpărător prin care Cumpărătorul, în baza ofertei generale ale Vânzătorului solicită spre vânzare, iar Vânzătorul livrează bunurile selectate de Cumpărător. Prin comanda lansată Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri şi se obligă în mod automat să facă plata preţului acestora.

Contract: o Comandă lansată de Cumpărător şi confirmată de către Vânzător.

Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul Imparwebshop, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul îşi derulează operaţiunile. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când, cu ocazia confirmării disponibilităţii produsului, condiţiilor de preţ şi livrare către Cumpărător (telefon sau email), există o confirmare verbală (telefonică) şi/sau scrisă (prin e-mail) din partea Cumpărătorului în acest sens. Dacă Cumpărătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor de contractare. Contractul de vânzare cumpărare la distanţă se consideră încheiată în momentul semnării facturii fiscale emise de Vânzător şi preluării bunului.

Facturare și plăți:

Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligaţia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile corecte, necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare. Preţurile prezentate pe site includ TVA, însă nu includ cheltuielile de livrare. Preţul de achiziţie tipărit pe factură va fi acelaşi cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii. Nu exista o limită de preţ minimă a comenzii. Condiţiile de plată specificate sunt obligatorii pentru Cumpărător. Plata se consideră efectiv executată în ziua plăţii în numerar sau ziua creditării contului bancar al Vânzătorului cu sumele datorate de Cumpărător. În cazul în care Vânzătorul nu a primit suma datorată, indiferent din ce cauză, el rămâne proprietarul produselor livrate.

Achitarea produselor livrate conform comenzii lansate de Cumpărător se va face prin plata prin ramburs, la livrarea produselor la domiciliu, respectiv plată în numerar sau prin intermediul cardului, dacă livrarea produselor se va face la unul dintre centrele comerciale aparţinând Vânzătorului, sau afiliate acestuia. Plata în numerar se face în lei, integral la livrare sau la ridicarea produselor de la unul dintre centrele Impar sau afiliate.

Dreptul de proprietate asupra Produselor va fi transferat în momentul efectuării în mod valabil a plăţii de către Cumpărător, plata efectuându-se concomitent cu livrarea conform comenzii a Produselor.

Condiții de livrare:

Livrarea produselor comandate şi confirmate de Cumpărător vor fi livrate la adresa specificată în Comandă de către Cumpărător prin intermediul unor servicii de curierat partenere evidenţiate pe site. Produsul/Produsele comandate intră în procesul de livrare după finalizarea confirmării comenzii. Se vor accepta comenzile spre livrarea produselor comandate pe întregul teritoriu administrativ al României. Vânzătorul va confirma recepţia comenzii pe cale electronică după care îl va contacta telefonic pe Cumpărător, în vederea confirmării comenzii recepţionate şi obţinerii acordului expres al intenţiei de cumpărare. Confirmarea comenzii lansate de către Cumpărător va fi urmată de comunicarea timpului estimat necesar pentru livrare, orice modificare al acestui timp necesar comunicându-i-se Cumpărătorului decalarea timpilor estimaţi de livrare.

Termenul maxim de livrare asumat de Vânzător şi partenerii acestuia este de 10 zile. Vânzătorul nu îşi asumă riscurile legate de produsul comandat din momentul predării acestuia către serviciul de curierat, sau în cazul livrării la unul dintre sediile proprii către Cumpărător sau reprezentantul acestuia. Produsele vor fi expediate în ambalajul intact al producătorului, care va fi protejat de un ambalaj corespunzător efectuării în siguranţă a livrării. Vânzătorul va lua toate măsurile de precauţie pentru protejarea prin ambalare al produsului predat spre livrare, dar nu poate asuma responsabilitatea unor eventuale daune cauzate de manipularea incorectă a coletului în cursul livrării. Produsele vor fi preluate de Cumpărător de la reprezentantul serviciului de curierat, sau de la reprezentantul de vânzări (în cazul livrării la un sediu Impar).

Livrarea produselor comandate poate fi întârziată sau anulată fără ca acest lucru să implice răspunderea culpabilă al Vânzătorului, în cazul în care întârzierea sau anularea livrării se datorează unor motive independente de Vânzător care se referă în principal la incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forţă majoră.

În cazul în care nu se va reuşi contactarea Cumpărătorului sau reprezentantului acestuia în termenul stabilit pentru livrare, serviciul de curierat va urma procedura proprie de repetarea livrării, reţinând coletul la păstrare pentru o perioadă maximă de două zile lucrătoare, perioadă în care se va încerca contactarea din nou a Cumpărătorului atât de consilierul de vânzări al Vânzătorului cât şi de reprezentantul serviciului de curierat. Dacă în acest termen nu se va reuşi contactarea Clientului, comanda va fi anulată şi produsul se va retransmite Vânzătorului.

Ridicarea produselor de la sediul #NUMEFIRMA , din #ADRESASEDIU , se face personal de către client. Programul de lucru este de luni până vineri, între ora 9 şi 17. În acest caz nu se mai percep taxe de transport, Cumpărătorul având posibilitatea de a testa produsul înainte de a-l achiziţiona. Contractul se va considera încheiat între părţi în momentul preluării produselor comandate, nefiind aplicabile regulile comerţului la distanţă.

Preţul livrării este stabilit separat de preţul produsului şi este suportat în totalitate de către Cumpărător, aceasta fiind evidenţiat pe factură. Plata la livrare se face numerar, în lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura şi bon fiscal), fără obligaţia plăţii vreunei sume în plus faţă de cea evidenţiată pe actele originale emise de Vânzător.

În cazul în care la prezentarea produsului la adresa specificată şi confirmată de client, Cumpărătorul deşi contactat nu are suficiente fonduri pentru achitarea integrală a preţului facturat de Vânzător nici după expirarea celor două zile lucrătoare în care produsul se păstrează la firma de curierat, livrarea se va anula, Vânzătorul având dreptul de a factura valoarea costurilor legate de transportul Produselor către Cumpărător. Prin înscrierea pe site clientul cumpărător acceptă să suporte cheltuielile legate de transport ale Produselor comandate prin intermediul acestui portal în cazurile în care:

- a emis o comandă, a confirmat comanda, dar la livrare nu s-a putut contacta de curier în termenul fixat de două zile lucrătoare după prima căutare,

- a emis o comandă, a confirmat comanda, dar la livrare nu s-a putut efectua predarea bunurilor comandate dintr-un motiv ce ţine de Cumpărător (lipsă de fonduri, lipsă de fonduri suficiente, etc.).

Livrarea este îndeplinită în momentul confirmării acesteia prin semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului. Vânzătorul este îndreptăţit să recupereze produsele vândute în orice moment, de la Cumpărător în cazul nerespectării sau încălcării condiţiilor şi termenelor de plată.

Returnarea produselor:

La livrarea produselor comandate, Cumpărătorul va verifica starea generală a coletului prezentat de curier, având posibilitatea formulării de obiecţii cu privire la îndeplinirea mandatului curierului, înainte de a semna de primirea bunurilor. Reclamaţiile cantitative şi calitative care nu ţin de condiţiile de garanţie şi care sunt efectuate după primirea produselor şi plecarea curierilor nu se vor lua în considerare. Împreună cu produsele comandate vor fi predate întotdeauna toate accesoriile produsului şi toate documentele legale în original. Clientul va sesiza în scris orice lipsă al accesoriilor sau al documentelor, în momentul primirii.

În momentul acceptării Produsului spre a fi predat Cumpărătorului intră în vigoare Contractul de vânzare cumpărare încheiat de părţi şi se naşte obligaţia în sarcina Cumpărătorului de a achita contravaloarea facturii fiscale emise de Vânzător.

Curierul partener al Vânzătorului, sau consultantul de vânzări va condiţiona predarea Produselor de achitarea integrală a sumei facturate de Vânzător. Atât curierul, cât şi consultantul de vânzări va avea dreptul de a refuza predarea Produsului în cazul în care Cumpărătorul nu dispune sau refuză predarea sumelor facturate. În cazul în care din motive ce ţin de culpa Cumpărătorului, acesta din urmă nu plăteşte preţul facturat în termenul de două zile lucrătoare de la prima prezentare pentru predare, contractul se reziliează de drept, Cumpărătorul în culpă fiind obligat la suportarea cheltuielilor de transport ocazionate de livrarea Produselor comandate de el.

Produsele livrate vor fi acceptate de Cumpărător atunci când acestea sunt conforme cu caracteristicile tehnice menţionate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă ca Produsele livrate nu sunt conforme caracteristicilor tehnice comandate, atunci Vânzătorul va avea obligaţia de a îndeplini livrarea unui Produs conform comenzii lansate într-un termen maxim care nu poate depăşi termenul de execuţie al Comenzii, fără ca acest lucru să genereze Cumpărătorului obligaţii legate de eventualele costuri ale acestor operaţiuni.

Semnătura de recepţie de pe factură sau documentul de însoţire a mărfii certifică acceptarea de către Cumpărător a produselor, cantitativ şi calitativ, precum şi a prezentelor condiţii de vânzare. Pentru orice diferenţă calitativă sau deficienţă cantitativă se va întocmi un proces verbal de constatare între delegatul Vânzătorului şi Cumpărător, ce va fi semnat de către ambele părţi.

Conform prevederilor Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, Cumpărătorul persoană fizică are dreptul ca în termen de 10 zile de la livrarea produselor să denunţe unilateral Contractul în condiţiile normei legale menţionate, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală scrisă, (document semnat de Cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) preţul Contractului, condiţionat de returnarea bunurilor în stare intactă. În condiţiile legii, costurile de returnare al produselor îi incumbă Cumpărătorului, Vânzătorul având dreptul să solicite daune interese de la Cumpărător, atunci când consideră ca acţiunile acestuia au fost cu rea intenţie.

Pentru a fi returnate produsele achiziţionate prin intermediul siteului, Consumatorul trebuie să completeze formularul de returnare a produsulelor, pe care îl va include în coletul de returnarea produselor care se va expedia pe costuri proprii ale Cumpărătorului la adresa Vânzătorului. La recepţia coletului consultanţii de vânzări Impar vor verifica toate datele completate de Cumpărător şi va transmite o notificare prin email către Cumpărător în care se va menţiona starea produselor returnate, anexând inclusiv planşa foto în cazul unor deficienţe ale produsului returnat.

Reprimirea Produselor returnate este condiţionată de ajungerea acestora în formă intactă, într-un ambalaj adecvat retransmiterii, cu formularul de returnare semnat şi ataşat. Coletele astfel împachetate vor fi expediate pe adresa sediului firmei: #NUMEFIRMA, #ADRESASEDIU .

Nu se vor accepta produsele la retur care:

- au fost expediate la o altă adresă decât cea indicată mai sus,

- au fost returnate cu piese lipsă,

- au fost returnate cu deficienţe estetice sau funcţionale,

- au fost transmise fără ca formularul de returnare să fie completată.

Cele 30 de zile de rambursarea contravalorii produselor returnate curg din momentul în care coletul cu produsul intact însoţit de formularul completat de denunţare unilaterală a contractului, ajunge în posesia Vânzătorului la sediul social. Verificarea coletului retransmis se va face de către consultanţii de vânzări Impar în prezenţa curierului.

Dacă se constată urme de uzură, zgârieturi, loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrităţii, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme şi o copie va fi înmanata curierului.

Coletele vor fi desfăcute şi verificate produsele din conţinutul acestora, pentru a compara starea în care acestea au fost retransmise şi starea în care acestea au ajuns în posesia Vânzătorului. În cazul în care se va constata că Produsul ajuns în posesia Vânzătorului prezintă deosebiri faţă de starea descrisă şi declarată a Produsului de către Cumpărător, returul va fi refuzat de Vânzător. Cumpărătorul va fi notificat de această situaţie în termen de 48 ore de la livrarea coletului la sediul Vânzătorului şi va avea opţiunea de a alege între păstrarea Produsului cu obligaţia adiacentă de suportarea tuturor costurilor de transport, sau de a renunţa la Produs şi suportarea costurilor reparaţiilor sau a readucerii Produsului în stare iniţială, când acest lucru este posibil.

Politica de confidențialitate:

În conformitate cu dispoziţiile Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter pesronal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electonice, #NUMEFIRMA înregistrată la ANSPDCP cu nr. 17676 îşi asumă responsabilitatea protecţiei datelor personale comunicate de clienţi şi se obligă să le folosească în exclusivitate scopurilor declarate de derularea webshopului şi în scopurile pentru care Cumpărătorul şi-a dat acordul prin selectarea opţiunilor la înregistrare.

Datele furnizate nu pot fi utilizate în alte scopuri decât pentru care Cumpărătorul a consimţit la înregistrare constând în realizarea de analize/rapoarte, realizarea de informări, publicării, promovării, ofertării produselor/serviciilor oferite şi să le folosească în scopul stabilirii contactului cu clienţii săi precum şi în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcţionarea site-ului şi a ofertelor acestuia. Cedarea prin orice mod al acestor date către terţe persoane fiind interzisă, cu excepţia instituţiilor abilitate ale statului, care prin prerogativele atribuite au competenţa să solicite sub sancțiune aceste informaţii.

Vânzătorul nu transmite prin vânzare sau închiriere către terţi datele personale colectate, face excepţie de la acestă regulă în următoarele cazuri:

- cu acordul clientului,

- la cererea justificată a autorităţilor, pentru cercetarea unor infracţiuni,

- în situaţia în care #NUMEFIRMA fuzionează sau e achiziţionată total sau parţial de o altă companie.

 

Termeni Comerciali

    Produsele comandate se livreaza prin serviciul de curierat (Fan Courier, Urgent Cargus, DPD Curier, etc.)

Comenzile inregistrate pina la 15:30 vor fi livrate in termen de 24 de ore de la predarea coletului catre curier.

Aceste comenzi sint valabile pentru produse cu stoc disponibil.

 

Politica de retur

    Daca clientul nu este multumit de produsele comandate si vrea sa renunte la cuparare si implicit sa primeste banii inapoi, poate sa aplice pt. procedura de retur in maxim 15 zile lucratoare.

    Produsele returnate trebuie sa fie aceasi stare in care a fost livrat, in ambalaj, cu toate accesoriile incluse.

Nu se accepta returnarea produselor,care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, urme de folosire, sau interventii neautorizate.

Astfel rezervam dreptul,de a decide refuzarea returului, sau de a opri suma corespunzatoare din valoarea acestuia, care acopera refacerea in stare noua.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Vom inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 15 zile de la data denuntarii.

 

Preturi - Comenzi

Preturile prezentate pe site includ Tva, dar nu includ taxa transport, care costa cca. 30 lei (depinde greutate produsului).

 

Plata se face prin ramburs in momentul primirii coletului, suma se achita firmei de curierat.

Firma de curierat va elibera chitanta, sau bon fiscal pt. plata efectuata.

Factura fiscala si documentele insotitoare sunt atasate la colet.

 

Orice produs cumparat de la #NUMEFIRMA beneficiaza de garantie de 12 (24) de luni.

Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari la produsul trimis de noi, in cazul in care produsul sa defectat din alte motive decat cele tehnice (exp. lovituri, montaj incorect)

 

TERMENI SI CONDITII


1. DEFINITII SI TERMENI

#NUMEFIRMA - este denumirea comerciala a persoanei juridica de nationalitate romana, avand sediul social in #ADRESASEDIU - avand cod unic de inregistrare fiscala #CUI .

Vanzator - societatea comerciala / firma #NUMEFIRMA .

Cumparator - persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client - persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare, care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Cont - sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site - domenul #WEBSITE si alte domenii detinute si administrate de catre firma #NUMEFIRMA

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie - actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract - reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review - o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating - modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu - apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare - formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns - informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document - prezentele Termene si Conditii.

Newsletter - mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici-un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie - incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre #NUMEFIRMA , Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comandava anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate #NUMEFIRMA isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia invreun fel #NUMEFIRMA . In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al #NUMEFIRMA , pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON / EUR) si includ T.V.A.

3.4. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.5. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a #NUMEFIRMA , acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de #NUMEFIRMA , includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al #NUMEFIRMA asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al #NUMEFIRMA .

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre #NUMEFIRMA si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea #NUMEFIRMA cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care #NUMEFIRMA confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea #NUMEFIRMA pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6. Nici-un Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea #NUMEFIRMA si/sau al angajatului/prepusului #NUMEFIRMA care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

6. COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin lansarea unei comenzi prin formularul online dedicat / e-mail, sau prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de #NUMEFIRMA , in cazul platii online;

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa

cum urmeaza:

6.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

6.5.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

6.5.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

6.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.7. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

7. CONFIDENTIALITATE

7.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

7.2. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

7.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.#NUMEFIRMA nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

7.4. Prin inscrierea in baza de date a #NUMEFIRMA , Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai #NUMEFIRMA : furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care #NUMEFIRMA poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.

8. PUBLICITATE

8.1. Newsletterele #NUMEFIRMA sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de #NUMEFIRMA . Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

8.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea #NUMEFIRMA in acest sens.

8.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere pentru tematica / grupul respectiv, sau apeland numarul de telefon #TELEFON ;

8.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

9. FACTURARE - PLATA

9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului #WEBSITE includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de #NUMEFIRMA , cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii #NUMEFIRMA , precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

9.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

9.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de #NUMEFIRMA, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

9.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre #NUMEFIRMA in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

9.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: #EMAIL

10. LIVRAREA BUNURILOR

10.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in puncte de lucru #NUMEFIRMA , conform optiunii Clientului.

10.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

10.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

11. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

12. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierdereaacestora.

13. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor ” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator. In cazul in careVanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

14. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

14.1. #NUMEFIRMA este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu CaracterPersonal.

14.2. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, #NUMEFIRMA are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

14.3. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.

14.4. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a #NUMEFIRMA , si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre #NUMEFIRMA , afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre #NUMEFIRMA , afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Cumparatorul isi da acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre #NUMEFIRMA atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

14.5. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilorgarantate deLegea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

14.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: #NUMEFIRMA , #ADRESASEDIU - va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

14.7. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: #NUMEFIRMA , #ADRESASEDIU - va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

14.7.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

14.7.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

14.7.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

14.8. De asemenea, #NUMEFIRMA , #ADRESASEDIU - poate furniza datele Cumparatorului cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători.

14.9. Prin completarea in formularul de comanda pe Site a datelor personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, Cumparatorul isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care #NUMEFIRMA , #ADRESASEDIU - a incheiat parteneriate in vederea oferirii produselor prin credit sa prelucreze datele personale ale acestuia in evidentele proprii in scopul efectuarii analizei de credit si sa le transmita in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele Cumparatorului in baza de date a Biroului de Credit.

14.10. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

15. FORTA MAJORA

15.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

15.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

16. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre #NUMEFIRMA - #ADRESASEDIU , si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.